Segítség

  • Vezérlőpult - kezdő képernyő

    Az e-mailben kiküldött Partner vagy bolt Azonosító és a hozzá tartozó jelszó segítségével belépve ezt a felületet látja.

    Itt megtekintheti az esetleges lejárt számláinak listáját, a legutoljára létrehozott rendeléseit, és az éppen aktuális akcióinkat.

    Lejárt számlák felirat alatt láthatja azon számlák listáját, melyek esedékessége már letelt.

    Legutóbbi rendelések felirat alatt láthatóak a legutoljára létrehozott rendelései, mind azok, amiket már lezárt és elküldött, mind azok, amik még lezáratlanok. Utóbbiak státusza Nyitott.
    A kezdő képernyő (Vezérlőpult) elérése: Online rendelési központ feliratra kattintva, bármely menüből.

    Elérhető menüpontotk:

    • Termékek - böngészhet a termékeink között a megadott Szűrési és keresési feltételek megadása után
    • Akciók - akciós csomagok megtekinésére szolgáló menüpont
    • Akciós újságok - jelenleg fejlesztés alatt áll
    • Rendelések
    • Számlák - megtekinheti a kifizetett és még ki nem fizetett számlákat
    • Reklamációk - jelenleg fejlesztés alatt áll
    • Üzenetek - jelenleg fejlesztés alatt áll
  • Rendelések

    Erre a főmenü pontra kattintva a Nyitott rendelések menübe lép, azaz a még be nem küldött, illetve le nem zárt rendeléseit láthatja.

    Elérhető menüpontotk:

    • Új rendelés
    • Nyitott rendelések
    • Árlista / Megrendelő XLS - Fejlesztés alatt áll
    • Rendelések / Szállítólevelek
    • Előrendelés  - Fejlesztés alatt áll
    • Rendelési sablonok
    • Ajánlatkérés - Fejlesztés alatt áll
  • Új rendelés

    Űj rendelés felvétele

    Ez a menüpont több helyről elérhető:

     - bármely menüponton állva a jobb felső sarokban talál egy Új rendelés gombot, ezt megnyomva a Rendelés feladása felületre jut

     - a Rendelések főmenüre kattintva, az első menüpont

     - a Rendelések főmenüből elérhető Rendelések / Szállítólevelek menüponton belül is talál egy Új rendelések gombot

    Új rendelés gomra kattintva a Rendelés feladása  felületre jut el

    Ha olyan rendelése van, amit nem zárt le, vagy mentett nyitott rendelésként, akkor is a Rendelés összeállítása felületre jut.

  • Rendelés feladása

    Itt ki kell választani 1. Kérjük válasszon telephelyet: pontban a telephelyet, azaz a boltot, ahova kéri majd a kiszállítást. 

    Majd 2. Kérjük válasszon útvonaltípust: pontban ki kell választani milyen típusú termékeket kíván megrendelni alábbiak közül:

    - Tej,hús,egyéb,eszköz,alapanyag

    - Mirelit termékek

    - Előhűtött termékek

    Ezek után 3. Kiszállítás dátuma és túrája: pontban ki kell választani, hogy mikorra melyik napra kéri a kiszállítást

    Amennyiben létrehozott sablon rendelést, vagy van már lezárt és beküldött rendelése, a 4. Opcionálisan válasszon rendelési sablont vagy lezárt rendelést: pont segítségével betöltheti azt.

    Mindezek után az 5. Lépjen tovább a rendelés összeállítására: pontban a Tovább gomb megnyomásával a Rendelés összeállítása felületre jut.

  • Rendelés összeállítása

    A Rendelés feladása után a Rendelés összeállítása felületen kiválaszthatja az Útvonaltípusnak megfelelő termékek közül azokat, amelyeket meg szeretne rendelni.

    A rendszer azon termékeket, melyeknél megadott mennyiséget, automatikusan a Kosárba helyezi.

    A képernyő közepén található Szűrők segítségével választhatja ki a termékeket, majd a mennyiség megadásával helyezheti Kosárba.

    A mennyiséget több kiszerelési egységben adhatja meg (pl. db vagy kg), ez kiválasztható a kis háromszögre kattintva.

    Kérjük, mielőtt a Zárás és küldés gombra kattint tekintse át a Kosár tartalmát, hogy a megfelelő termékeket rendelje a megfelelő mennyiségben.

  • Nyitott rendelés

    - Tétel felvétele nélkül rákattint a Mentés Nyitottként gombra, az elkedett rendelés bekerül a Nyitott rendelések közé

    - Ha ezek után az Új rendelésre kattint, az elkezdett rendelést tudja folytatni.

    - Ahhoz ,hogy tovább tudjon lépni, terméke(ke)t kell a Kosárba betölteni, és a Zárás és küldés gomb megnyomásával küldheti be a rendelést.

    - Majd tud Új rendelést rögzíteni.

  • Rendelések / Szállítólevelek

    Erre a menüpontra kattintva megtekintheti a központba már beérkezett rendelések listáját.

    Utolsó módosítás: az utolsó módosítás időpontja szerepel itt

    Teljesítés: a rendelés teljesítésének dátumát látja

    Állapot: a rendelés állapota kerül feltüntetésre

    Útvonaltípus: megjelenik a rendeléshez kiválasztorr útvonal típusa

    Kapcsolódó rendelések: a rendelés száma jelenik itt meg

    Végleges szállítólevél: a kézhez kapott szállítólevél bizonylat száma.

     

    Itt megtekinthetől a beküldött és lezárt vevőrendelések , hogyha a Kapcsolódó rendelésekoszlopban lévő "2014-VR..." kezdetű rendelésbizonylat számára rákattintanak, a központba beérkezett rendelés megjelenik a képernyőn.

  • Szűrés és keresés

    Ha a szűrőket kitölti, azaz Termék név, Termékkód, illetve Vonalkód részletet ír be, vagy kiválaszt valamilyen szűrési feltételt, a SZŰRÉS gomb megnyomásával tudja elindítani.

    Amennyiben új szűréséi feltételt szeretne megadni, előtte minden esetben a SZŰRŐK TÖRLÉSE gombra kell kattintani.

     

  • Információ

    Regisztrálni szeretne?

    Hívja ismert elérhetőségeinket, területi képviselőnket, vagy a +36 62 558 618-as számot!

  • Gy.I.K.
  • Hogyan juthatok hozzá bejelentkezéshez?
    Amennyiben Ön szerződött partnerünk, igényét az Online rendelési felület eléréséhez jelezze az iroda@te-di.hu e-mail címen vagy a 06 62/558-618 -as telefonszámon. Ezt követően kollégánk e-mailben továbbítja Önnek az elérési linket és a belépési adatokat.
  • Hogyan juthatok el a rendelési felületre?
    A www.te-di.hu honlapon keresztül, vagy ha az e-mailben kapott linket beírja böngészője címsorába, ezzel eljut a bejelentkezési felülre. A program Mozzila Firefox vagy Google Chrome böngészőben használható.
  • Mikor adhatom le a rendelésemet?

    A nap 24 órájában bármikor beküldheti rendelését.

  • Másnapra szóló rendelésemet hány óráig fogadják be?

    Rendelését legkésőbb a kiszállítást megelőző munkanap 12:00-ig kell beküldenie.

  • A szállító autó még nem érkezett meg. Tudhatom előre, hogy pontosan mit és mennyi árut fogok kapni?
    Igen, a kiszállító autó indulásától (a legtöbb autó már hajnalban elindul) kezdve a végleges szállítólevél letölthető az Online Rendelési felületen a Rendelések és Szállítólevelek menüben!!! Ez a szállítólevél lényegében ugyanaz, mint amit a gépkocsivezető kísérő okmányként magával visz. Ennek ismeretében nyugodtan megrendelheti a másnapi áruját, nem kell megvárnia a szállítót.
    A szállítóleveleket a telephely kiválasztását követően, túránként a bizonylatszámra kattintva lehet megtekinteni. Ezt követően lehet nyomtatni vagy akár Excel fájlba letölteni.
  • Hogyan adhatom le a rendelésem?
    Rendelését az Új rendelés menüpontból tudja indítani. A kiszállítási adatok megadását követően a szűrő illetve a kereső segítségével emelheti kosarába a rendelendő termékeket vagy a kiválasztott akciót.
  • Szeretném leadni az aktuális akcióra az előrendelést. Ezt hogyan tehetem meg?
    A hagyományos rendeléséhez hasonlóan az Új rendelés menüpontból rendelést kell indítania. Majd a Rendelés összeállítása felületen Válasszon akciós csomagot, a csomag számának megadásával.
    A kezdő mennyiségeket a kosárban tudja módosítani.
    Ügyeljen az induló csomag módosításának határidejére, valamint arra, hogy a megadott kiszállítási nap(ok)ra rendelje az akciós csomagot. Ezeket az információkat a kezdőképernyőn lévő Aktualitások alatt követheti nyomon.

     

  • Hol tekinthetem meg a boltomra vonatkozó akciókat és az akciós termékeket?
    Az Akciók főmenüben jelennek meg az aktuális akcióink, azok tartalmával, fényképekkel, az ajánlott mennyiséggel és vevőre szabott árakkal.
    Minden olyan menüben (Termékek főmenü; Rendelések összeállítása; Sablon összeállítása), ahol a szűrő segítségével böngészhet a termékek között, külön szűrhet az akciókra is. Az akciós termékek képein pedig „%”-jel van.
  • Láthatok készletet a rendeléskor?
    Igen, az aktuális készlet jelenik meg a termékek mellett, ha a kiszállítást megelőző munkanapon rendel, a készlet tartalmazza az aznap várható beérkezést is.
  • Beemelhetem a saját rendszeremből a rendelésem?
    Az Árlista / Megrendelő XLS funkcióból letöltheti cikkcsoportonként az aktuális árlistánkat.
    A letöltött Excel segítségével igen, ha betölti azt az Ön rendszerébe, vagy az Ön rendszerével feltölti az Excelben a mennyiségeket, mivel az abban lévő EAN kóddal vagy a TE-DI-s Termékkóddal be tudja azonosítani a termékeket.
    Miután feltöltötte az Excel fájl mennyiség oszlopát a rendelendő termékek mennyiségével, mentést követően, csupán vissza kell tölteni az Excel fájlt a rendeléshez.
  • Mit tegyek, ha elmegy az áram vagy megszakad az internet, miközben leadom a rendelésem?
    A program automatikusan lementi az Ön megkezdett rendelését, azaz a kosarát a Nyitott rendelésekbe. A kapcsolat helyreállását követően a Nyitott rendelések közt meg kell keresnie a legutóbb módosított rendelést. A Szerkesztés gomb megnyomásával folytathatja a rendelés összeállítását.
  • Megtekinthetem az éppen beküldött rendelésem?
    Igen. A Rendelések főmenün belül a Rendelések és Szállítólevelek menüben, miután kiválasztotta a telephelyet (a boltot, ahova a rendelést beküldte), legfelül az utolsó módosított rendelésszámot láthatja. A rendelésszámra kattintva pedig tételesen megtekinteti, innen nyomtathatja, vagy letöltheti Excel fájlba a rendelését.
  • Visszanézhetem a korábbi rendeléseimet, és megrendelhetem újból?
    Igen. Ha a Rendelések és Szállítólevelek menüben, a telephelyre kattint, ki kell választania a megfelelő túrát (a teljesítés oszlopban). A túrához tartozó összes korábban leadott rendelését eléri, ha lenyitja a sort. A rendelésszámra kattintva részletesen megtekintheti a kiválasztott rendelést.
    Korábbi rendelését több módon is megrendelheti újból: 
    - A megnyitott rendelés alján látható BEEMELÉS ÚJ RENDELÉSBE gomb megnyomásával az Új rendelés menübe jut, ahol a telephely, az útvonal típus és a túra kiválasztása után, a rendelés összeállításakor már a kosárban vannak a korábbi rendelés tételei, amin lehet módosítani.
      
    - Ugyancsak a rendelés alján lévő BEEMELÉS ÚJ SABLONBA gomb segítségével Sablont tud létrehozni a korábbi rendelés tételeivel és mennyiségeivel, amit Új rendelés menü 4. pontjában bármikor beemelhet.
    - Ha tudja a rendelésszámot, az Új rendelés menü 4. pontjában a rendelés feladásakor kiválaszthatja.
  • Megnézhetem a számláimat a rendelési központban?

    Az esedékes számláit .html  formátumban megtekintheti a kezdőképernyőn is, valamint - a korábbi számlákkal együtt – a Számlák főmenüben, a számlaszámra kattintva. A számla adattartalma Excel fájlban letölthető. A megjelenített számla nem minősül hitelesnek, csupán a számla adattartalmának képi megjelenítésére alkalmas.

  • Több bolttal rendelkezem, és ugyanazt a rendelést szeretném leadni mindegyikre, ezt is megtehetem?
    Többek közt erre az esetre lehet létrehozni Sablont az Online Rendelési felületen. A Rendelések főmenün belül a Rendelési sablonok menüben tudja létrehozni és szerkeszteni a Rendelési sablonokat, amit bármikor beemelhet az Új rendelés menü 4. pontjában.
  • Milyen böngészővel érem el a Rendelési központot?

    Mozzilla Firefox és Google Chrome böngészőn keresztül érhető el a Rendelési központ!